Search:

Type: Posts; User: faked

Page 1 of 5 1 2 3 4

Search: Search took 0.01 seconds.

  1. these days they can set the acc in the cheat..ive...

    these days they can set the acc in the cheat..ive noticed the number 42% come up in alot of peoples lg acc..smooth aim is a bad thing...i also like to study peoples stats that i think wait a min this...
  2. agree you just know when your being toggled...ive...

    agree you just know when your being toggled...ive pld quake for along time key moments it gets used.
  3. is he talking rubbish if not can this be linked i...

    is he talking rubbish if not can this be linked i seem to have perfect ping but lag on shots with certain players..its all mad...
  4. Thread: buzzer fire tabs

    by faked
    Replies
    0
    Views
    292

    buzzer fire tabs

    everytime im still pressing fire at the end of a game i suddenly go to window mode and about 10 tabs open and this page comes up "http://www.igaworldwide.com/ "
    only time ive ever visited this page...
  5. ye it keeps putting all the nubs on my team in...

    ye it keeps putting all the nubs on my team in ctf.
  6. Thread: coaches in tdm

    by faked
    Replies
    6
    Views
    465

    ye just hurry up and make it like all the things...

    ye just hurry up and make it like all the things that was in q3 and be done with all the crap...lol
  7. i brought this topic up months ago lets hope it...

    i brought this topic up months ago lets hope it works this time...also when i said let us take a couple of screenshots and send it to a web page i never meant for facebook..i ment a punkbuster...
  8. Replies
    36
    Views
    2,149

    troll on...........

    troll on...........
  9. Replies
    36
    Views
    2,149

    is that with scottish oil ? you just sound like a...

    is that with scottish oil ? you just sound like a troll..i also see you have done same thing with a thread regarding usa cananda or SOME ****.. <----look at key words at end.


    "ATTENSION SEEKER...
  10. Replies
    36
    Views
    2,149

    do you see the word republic or nothern ireland...

    do you see the word republic or nothern ireland in what i said. ya muppet...all that was said was irish flag.

    http://en.wikipedia.org/wiki/Countries_of_the_United_Kingdom

    get over yourself !!!!
  11. Replies
    13
    Views
    2,517

    i dont see many laggers..what i do see though "i...

    i dont see many laggers..what i do see though "i think" even people with low ping are laggy looking isnt it just a wireless connection that makes them look laggy..? laggers seem to go across map 20...
  12. Replies
    36
    Views
    2,149

    they have the irish flag listed lol..maybe they...

    they have the irish flag listed lol..maybe they think we are like the usa and we are states.. pardon the pun hahahha..lol you would be hard pushed to see a uk flag fly in the countrys that isnt...
  13. Replies
    157
    Views
    28,290

    omg why is ironworks still dark jeez...if i...

    omg why is ironworks still dark jeez...if i change settings im sure like others aswell the frames drop to 70 odd i havent played the map since it went all dark nobody wants to change settings every...
  14. Replies
    157
    Views
    28,290

    country flag..hmmm how can i not see scotland or...

    country flag..hmmm how can i not see scotland or wales or england on the list i see ireland also a uk flag but to be honest uk isnt all that united hahaha..doesnt america know the uk has four...
  15. Replies
    257
    Views
    37,940

    just because someone doesnt know geek info doesnt...

    just because someone doesnt know geek info doesnt mean they are noob..thanks for the info though even though you went about it in a typical bad quake cummunity manner.
    @ladyboy
    and your command you...
  16. Replies
    257
    Views
    37,940

    the best part of that vid is you useing wall hax...

    the best part of that vid is you useing wall hax to show hes useing wallhax well done

    the fact you have it on your pc needs questoined aswell..FAIL muhahahhah
  17. Thread: flags

    by faked
    Replies
    11
    Views
    2,016

    its only complicated because people like you make...

    its only complicated because people like you make it that way...red team blue team....flag is just a personal thing for people if they wish to use it..nothing needs changed just the option for a...
  18. Thread: Fatal1ty lose?

    by faked
    Replies
    19
    Views
    2,830

    he makes big bux now selling pc gear..he wont be...

    he makes big bux now selling pc gear..he wont be on quakelive lol visit his web page buy something hahhaha

    http://www.fatal1ty.com/
  19. Thread: flags

    by faked
    Replies
    11
    Views
    2,016

    thank god for option choice custom_flag 1 and...

    thank god for option choice custom_flag 1 and 0..how can you get confused about your countrys flag lol..it would look good in national games on quake tv channels..i dont know how you cant work out if...
  20. hahhahahhahahaah as i said hes above your low no...

    hahhahahhahahaah as i said hes above your low no need to track its ctf conflict is bad.
Results 1 to 20 of 97
Page 1 of 5 1 2 3 4